کد خبر:261579
پ
سبحانی-فر
رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست:

راه‌اندازی سورتینگ مکانیزه هاب‌های پستی

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست از راه‌اندازی سورتینگ مکانیزه هاب‌های پستی که ترافیک بالایی دارند خبر داد.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست از راه‌اندازی سورتینگ مکانیزه هاب‌های پستی که ترافیک بالایی دارند خبر داد.

 

*** راه‌اندازی هاب‌های پستی؛  اصلی‌ترین اقدامات در بحث ارتقای زیرساخت‌ها

 

به گزارش پژواک، سبحانی‌فر در این مراسم بازنگری و ارتقای زیرساخت ها را لازمه افزایش کیفیت، سرعت و دقت خدمات پستی برشمرد و اظهار کرد:

راه‌اندازی هاب‌های پستی یکی از اصلی‌ترین اقدامات در بحث ارتقای زیرساخت‌ها بود که سرعت و دقت در عملیات پستی را به همراه داشته است.

رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان اینکه پست مدرن باید به تکنولوژی مدرن مجهز باشد و امروز سورتینگ مکانیزه در حال بهره‌برداری است تا به عملیات سایر هاب‌های پستی سرعت دهد از راه‌اندازی سورتینگ مکانیزه هاب‌های پستی که ترافیک بالایی دارند خبر داد.

 

*** سایر اقدامات برای ارتقای زیرساخت‌ها

 

همچنین وی تجهیز ناوگان پستی با ۴۰ دستگاه کامیون و ۴۰۰ دستگاه وانت، تامین ملزومات اساسی برای افزایش امنیت بسته‌های پستی از جمله ترولی و باکس‌های ویژه حمل مرسولات از دیگر مواردی بود که رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست به عنوان سایر اقدامات برای ارتقای زیرساخت‌ها نام برد.

اصلاح فرایندها اقدامی بود که از قبل در دستور کار قرار داشت و به دلیل شرایط کنونی جامعه سرعت بیشتری گرفت تا علاوه بر جلب اعتماد و افزایش ترافیک در شبکه پستی منجر به افزایش درآمدزایی در شبکه شود.

برای افزایش سرعت کار تعداد پنج هاب پستی را در سال ۹۹ راه‌اندازی کردیم تا بستری برای استان‌هایی که فرهنگ و زیان مشترک دارند برای بهره‌گیری از امکانات همدیگر فراهم شود.

 

*** تسهیل در بهره‌مندی از امکانات بین شهری

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر مردم استان‌های گلستان، گیلان و مازندران از نیازهای هم مطلع و می‌توانند بدون واسطه مایحتاج خود را تامین کنند، گفت:

راه‌اندازی خطوط مستقیم باعث تسهیل در بهره‌مندی از امکانات بین شهری می‌شود.

با را‌ه‌اندازی خط مستقیم مازندارن به گیلان، دیگر نیاز نیست که امانات گیلان ابتدا به تهران بیاید بلکه مستقیم به مقصد ارسال می‌شود.

 

*** راه‌اندازی خط مستقیم گیلان – اردبیل

 

به گزارش پژواک، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی پست در پایان با بیان اینکه این امر دو روز زمان ارسال را کاهش می‌دهد از راه‌اندازی خط مستقیم گیلان – اردبیل خبر داد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه