کد خبر:273437
پ
موبایل
پژواک گزارش می‌دهد:

بهترین گوشی‌های موبایل تا ۳۰ میلیون تومان

در رده قیمت ۳۰ میلیون تومان، بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌ها یا در واقع پرچمداران بازار قابل خرید هستند.

در رده قیمت ۳۰ میلیون تومان، بهترین و پیشرفته‌ترین گوشی‌ها یا در واقع پرچمداران بازار قابل خرید هستند.

 

شیائومی ۱۲ پرو

 

*** شیائومی ۱۲ پرو مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی؛‌ ۲۵۰۰۰۰۰۰ تومان

 

به گزارش پژواک، شیائومی ۱۲ پرو بهترین و جدیدترین گوشی پرچمدار شیائومی است. این گوشی در بدو ورود به بازار کشورمان، حدود ٣۵ میلیون تومان قیمت داشت. حال با روند نزولی که قیمت این دستگاه طی کرده، می‌توانید مدل ١٢/٢۵۶ گیگابایتی آن را با ٢۵ میلیون تومان تهیه کنید. حال شیائومی ۱۲ پرو دقیقا چه مشخصه‌های دارد؟

شیائومی ۱۲ پرو به عنوان جدیدترین پرچمدار چینی‌ها، از نمایشگر AMOLED با اندازه ۶.٧١، رزولوشن ١۴۴٠ در ٣٢٠٠ پیکسل، نرخ رفرش متغیر ١٢٠ هرتزی و قابلیت نمایش بیش از یک میلیارد رنگ بهره می‌برد. مغز متفکر این گوشی مانند برادر کوچک‌ترش، اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. البته استفاده از این تراشه در کنار باتری ۴۶٠٠ میلی‌آمپر ساعتی، عاقبت خوشی نداشته و شارژدهی باتری شیائومی ۱۲ پرو زیاد نیست. با وجود این‌که شیائومی ۱۲ پرو یک پرچمدار است، اما هیچ خبری از استاندارد IP برای این گوشی نیست.

دوربین اصلی سه‌گانه ۵٠+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی شیائومی ۱۲ پرو در رنج قیمتی خودش عملکرد رضایت‌بخشی را به نمایش می‌گذارد و می‌توان آن را یکی از بهترین‌ها در این رنج قیمتی دانست؛ البته انتظار استفاده از دوربین تله‌فوتوی پیشرفته‌تری را در این گوشی داشتیم. اسپیکر استریوی چهارگانه، حسگر تشخیص اثر انگشت اپتیکال، فناوری شارژ فوق‌سریع ١٢٠ واتی و بدنه شیشه فلزی هم باقی مشخصات این پرچمدار را تشکیل می‌دهند.

 

وان پلاس 10 پرو

 

*** وان پلاس ۱۰ پرو مدل ١٢/٢۵۶ گیگابایت؛ ٣٠٠٠٠٠٠٠ تومان

 

وان پلاس ۱۰ پرو بهترین پرچمدار فعلی این کمپانی محسوب می‌شود. این گوشی پرچمدار در بازار کشورمان یک دستگاه خاص محسوب می‌شود، اما هم‌اکنون چندین فروشگاه آن را به فروش می‌رسانند و مشکل خاصی از نظر موجودی ندارد. وان پلاس ۱۰ پرو یکی دیگر از گوشی‌های پرچمداریست که از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهره می‌برد.

نمایشگر پرچمدار وان پلاس از نوع Fluid AMOLED با فناوری LTPO2 برای ارائه نرخ رفرش ١ تا ١٢٠ هرتزی و رزولوشن ١۴۴٠ در ٣٢١۶ پیکسلی است که یکی از بهترین نمونه‌های دنیای موبایل نیز محسوب می‌شود. دوربین اصلی سه‌گانه وان پلاس ۱۰ پرو شامل دوربین عریض ۴٨ مگاپیکسلی، دوربین فوق‌‌عریض ۵٠ مگاپیکسلی و دوربین ٨ مگاپیکسلی تله‌فوتو با زوم ۳.۳ برابری اپتیکال می‌شود که در کل این مجموعه دوربین عملکرد خوبی دارد.

وان پلاس ۱۰ پرو به اسپیکر استریو، استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار، حسگر تشخیص اثر انگشت و باتری ۵٠٠٠ میلی‌آمپر ساعتی با شارژدهی بالا هم مجهز است. نسخه جهانی این گوشی پرچمدار از فناوری شارژ فوق‌سریع ٨٠ وات پشتیبانی می‌کند. هم‌اکنون مدل ١٢/٢۵۶ گیگابایتی وان‌پلاس ۱۰ پرو با قیمت حدود ٣٠ میلیون روانه بازار شده و مدل ١٢/۵١٢ گیگابایتی نیز با قیمت ٣٣ تا ٣۵ میلیون تومان معامله می‌شود.

 

گلکسی S22 اولترا

 

*** گلکسی S22 اولترا مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی؛‌ ۳۶۰۰۰۰۰۰ تومان

 

به گزارش پژواک، گلکسی S22 اولترا بهترین گوشی پرچمدار اندرویدی است که می‌توانید خریداری کنید. این گوشی تقریبا هر انتظاری که از یک پرچمدار تمام عیار دارید را برآورده می‌کند. این گوشی در حقیقت ترکیبی از گوشی‌های سری گلکسی S با گلکسی نوت محسوب می‌شود. این گوشی پرچمدار از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند و برخلاف نسل قبلی، جایگاه مخصوصی برای قرارگیری این قلم در آن در نظر گرفته شده است. حتی طراحی گلکسی S22 اولترا بی‌شباهت به گوشی‌های سری گلکسی نوت نیست.

برخلاف دیگر اعضای سری گلکسی اس ۲۲، بیشتر مدل‌های عرضه شده گلکسی اس ۲۲ اولترا در ایران مجهز به تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ هستند. مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی این گوشی نیز ارزش خرید بیشتری در مقایسه با سایر مدل‌‌ها دارد و خرید آن را توصیه می‌کنیم. نمایشگر استفاده شده در این پرچمدار جدید سامسونگ برترین نمونه‌ای است که در میان گوشی‌های سامسونگ به چشم می‌خورد. وزن گلکسی اس ۲۲ اولترا حدود ۲۳۰ گرم است و استفاده درازمدت از آن کار ساده‌ای نخواهد بود.

دوربین اصلی چهارگانه با سنسور اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی این گوشی بیشتر از لحاظ الگوریتم‌های پردازش تصویر پیشرفت داشته است. ویژگی‌هایی مانند قابلیت زوم اپتیکال ۱۰ برابری و زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری نیز در این سیستم دوربین فراهم شده‌اند. دوربین سلفی ۴۰ مگاپیکسلی گلکسی S22 اولترا کیفیت رضایت‌بخشی دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌‌آمپر ساعتی گلکسی S22 اولترا در رده پرچمداران شارژدهی خوبی دارد. این باتری از شارژر ۴۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند که البته باید آن را جداگانه خریداری کنید.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه