کد خبر:267489
پ
خودرو برقی شیائومی
پژواک گزارش می‌دهد:

اقدام جدید شیائومی برای تولید خودروهای برقی

طبق گزارش منتشرشده، غول فناوری چینی قصد دارد اولین مدل خودرو‌های برقی هوشمند (EV) خود را در سال ۲۰۲۴ به تولید انبوه برساند.

طبق گزارش منتشرشده، غول فناوری چینی قصد دارد اولین مدل خودرو‌های برقی هوشمند (EV) خود را در سال ۲۰۲۴ به تولید انبوه برساند.

 

*** اقدام جدید شیائومی برای تولید خودروهای برقی 

 

به گزارش پژواک، غول فناوری چینی برای درک اهمیت تلاش برای عرضه‌ی خودروهای برقی خود از شرکت خودروسازی Xiaomi EV Company Limited رونمایی کرد و امیدوار است از طریق آن به تولید خودرو‌های الکتریکی دست پیدا کند.

احتمالا شیائومی به‌منظور پیشروی در این زمینه با قدرت زیاد، اکنون از دومین شرکت خودروسازی خود با نام شرکت فناوری خودرو شیائومی (Xiaomi Automobile Technology Co., Ltd) رونمایی کرده است.

گفته‌ می‌شود این شرکت در پکن با سرمایه‌ی یک میلیارد یوآن به‌ثبت رسیده. حیطه‌ی کسب‌وکار احتمالا، ساخت وسایل نقلیه انرژی جدید، تولید خودرو و توسعه فناوری را شامل می‌شود.

سرمایه‌ی ثبت‌شده یک‌دهم سرمایه شرکت خودروسازی شیائومی است که در ماه سپتامبر با سرمایه‌ی ثبت‌شده‌ی ۱۰ میلیارد یوآن شروع به‌کار کرد.

با این‌ وجود، هنوز نمی‌توان با قاطعیت گفت که حیطه‌ی تجارت به‌ چه‌صورت خواهد بود؛ اما انتظار می‌رود این شرکت جدید درحالی‌که اولین شرکت تولید واقعی خود را برعهده خواهد داشت، به تولید به لوازم جانبی نیز بپردازد.

لی جون، بنیان‌گذار شیائومی اخیرا اعلام کرد که انتظار می‌رود این برند تولید انبوه خودروهای برقی خود را در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۴ آغاز کند.

به‌نظر می‌رسد این شرکت تمام جنبه‌های کسب‌وکار نوظهور خودروهای برقی را کشف کرده است؛ زیرا لو ویبینگ، مدیر اجرایی شیائومی فاش کرد که درآینده مسئولیت فروش و خدمات پس از فروش بر عهده فروشگاه شیائومی خواهد بود.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه