کد خبر:261015
پ
روحانی
رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت:

اقتصاد دیجیتال و دولت الکترونیک از جمله مسائل مهم پساکرونا است/ افزایش ۳۲ برابری پهنای باند در دولت یازدهم

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه پهنای باند در دولت یازدهم ۳۲ برابر افزایش یافته، توسعه اقتصاد دیجیتال و دولت الکترونیک را از جمله مسائل مهم پساکرونا دانست.

رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت با بیان اینکه پهنای باند در دولت یازدهم ۳۲ برابر افزایش یافته، توسعه اقتصاد دیجیتال و دولت الکترونیک را از جمله مسائل مهم پساکرونا دانست.

 

*** اهمیت اقتصاد دیجیتال در دوران پساکرونا

 

به گزارش پژواک، حسن روحانی در بخشی از سخنرانی امروز خود در جلسه هیئت دولت، با بیان اینکه از هم اکنون باید به فکر مسائل دوران پساکرونا باشیم، اظهار داشت:

دیجیتالی کردن اقتصاد و اقتصاد دیجیتال از جمله مسائلی است که در حال حاضر از اهمیت زیادی برخوردار است.

در گذشته اهمیت و توجه به فضای مجازی بیشتر به مسائل فرهنگی و خبری بود اما هم اکنون فضای مجازی فقط به این موارد برنمی‌گردد.

فضای مجازی در حال حاضر با زندگی مردم، شعله مردم، خرید و فروش مردم و حتی آموزش عالی مردم گره خورده است و اهمیت دوچندان پیدا کرده است.

 

*** افزایش قابل توجه پهنای باند

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه دولت در این خصوص تلاش بسیاری انجام داده است، گفت:
دولت یازدهم از ابتدای فعالیت خود تاکنون تلاش‌های زیادی را در این رابطه داشته و پهنای باند را ۳۲ برابر افزایش و تحول بزرگی ایجاد کرده است.

 

*** افزایش اشتغال در فضای مجازی

 

به گزارش پژواک، رئیس جمهور در پایان این بخش از سخنرانی امروز خود در جلسه هیئت دولت، اظهار داشت:
اقتصاد دیجیتال و دولت الکترونیک در دوران پساکرونا از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است و ما قبل از کرونا باتوجه به اهمیت این موضوع، آن را در دستور کار قرار داده و آغاز کرده‌ایم و تلاش داریم تا پایان دولت نیز تا حد امکان آن را ارتقا دهیم.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه