کد خبر:258637
پ
بیت‌کوین
پژواک گزارش می‌دهد:

ارزش بازار بیت‌کوین برای اولین بار از یک تریلیون دلار عبور کرد

ارزش بازار بیت‌کوین پس از سه برابر شدن در سه ماه، برای اولین ‌بار از یک تریلیون دلار عبور کرد و در کمتر از یک سال، ۹۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

ارزش بازار بیت‌کوین پس از سه برابر شدن در سه ماه، برای اولین ‌بار از یک تریلیون دلار عبور کرد و در کمتر از یک سال، ۹۰۰ درصد افزایش پیدا کرد.

 

*** افزایش بی‌سابقه‌ی قیمت بیت‌کوین

 

به گزارش پژواک، بیت‌کوین برای اولین‌بار با عبور از ۵۳,۷۰۰ دلار ، ارزش بازاری بیشتر از یک تریلیون دلار پیدا کرد.

افزایش بی‌سابقه‌ی قیمت بی‍ت‌کوین ظاهرا ناشی از تقاضای سازمان‌ها و میلیاردرها است، این امر در حالی اتفاق می‌افتد که شرکت تجاری میکرواستراتژی ۲۵۰ میلیون دلار از خزانه‌ی خود را در ۱۱ آگوست به بی‍ت‌کوین تبدیل کرده است.

تا پایان ۲۰۲۰، میکرواستراتژی ۱٫۰۹۵ میلیارد دلار معادل ۷۱,۰۷۹ بیت کوین (۰٫۳۸ کل بیت کوین‌های در جریان) سرمایه‌گذاری کرده است.

در اوایل فوریه، میکرواستراتژی وبیناری رایگان در زمینه‌ی استراتژی‌های به کار بردن ب‍یت‌کوین در ذخایر خزانه‌ی شرکت‌ها برگزار کرده است و این شرکت در حال ‌حاضر تصمیم دارد ۹۰۰ میلیارد دلار دیگر بی‍ت‌کوین خریداری کند.

در حال‌ حاضر نرخ خرید بیت‌کوین توسط گری‌اسکیل سریع‌تر از تولید ذخایر جدید بی‍ت‌کوین است.

شرکت مدیریت سرمایه‌ی گری‌اسکیل (Grayscale) نیز در ۲۰۲۰ به سرعت اقدام به جمع‌آوری بیت‌کوین کرده و ذخایر بیت کوین خود را ۱٫۸ میلیارد دلار در آغاز سال به ۱۷٫۵ میلیارد دلار در پایان سال رسانده است.

۲۰ بهمن خبر مبنی بر سرمایه‌گذاری ۱٫۵ میلیارد دلاری (معادل ۷٫۷ درصد خزانه‌ی این شرکت) مدیرعامل تسلا، ایلان ماسک، منتشر و باعث افزایش ناگهانی و عبور قیمت بیت کوین از ۴۳ هزار دلار شد.

 

*** توییتر بیت‌کوین را به ترازنامه‌ی مالی خود اضافه می‌کند

 

به گزارش پژواک، اخبار گاوی (بولیش) مربوط به سازمان‌ها به‌طور مداوم در حال منتشر شدن است و شایعاتی مبنی بر این وجود دارد که توییتر می‌خواهد شرکت اصلی دیگری باشد که بی‍ت‌کوین را به ترازنامه‌ی مالی خود اضافه می‌کند.

همچنین بانک‌های عظیمی مانند نیویورک ملون و دویچه بانک اعلام کرده‌اند که می‌خواهند خدمات امانی بی‍ت‌کوین ارائه بدهند.

شرکت‌های مالی بزرگی مانند بلک راک (BlackRock) و مورگان استنلی در حال بررسی سرمایه‌گذاری روی بیت‌کوین هستند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه