کد خبر:264317
پ
همتا
پژواک گزارش می‌دهد:

ارائه خدمات سامانه همتا در دفاتر پیشخوان دولت

خدمات سامانه همتا علاوه بر آنلاین، به صورت حضوری و در دفاتر پیشخوان نیز انجام می‌شود.

خدمات سامانه همتا علاوه بر آنلاین، به صورت حضوری و در دفاتر پیشخوان نیز انجام می‌شود.

 

*** ارائه خدمات سامانه همتا در دفاتر پیشخوان دولت

 

به گزارش پژواک، سامانه همتا اعلام کرد:

برای رفاه بیشتر کاربرانی که استفاده از اینترنت و دسترسی به سایت رجیستری به هر دلیلی برای‌شان مقدور نبوده یا سخت است، این امکان فراهم شده تا شهروندان برای انجام فرآیندهای سامانه همتا، علاوه بر درگاه‌های ارتباطی موجود، به صورت حضوری به دفاتر پیشخوان دولت مراجعه کرده و با اطمینان‌ خاطر، فرایندهایی همچون فعالسازی، افزودن دستگاه و انتقال مالکیت را انجام دهند.

 

به گزارش پژواک، با اضافه شدن این روش به دیگر روش‌های همتا برای دریافت خدمات، اکنون فعال‌سازی، انتقال مالکیت و افزودن دستگاه به صورت حضوری نیز انجام می‌شود.
به توجه به ضرورت رجیستری تلفن همراه اگر گوشی جدیدی خریده‌اید، لازم است با استفاده از کد فعال‌سازی که روی کارت گارانتی یا جعبه گوشی نصب شده است، مالکیت گوشی را در حضور فروشنده برای سیمکارت خود ثبت کنید.
برای انتقال مالکیت نیز مسئله به همین صورت است. اگر می‌خواهید دستگاه کارکرده (دست دوم) خریداری کنید، حتماً باید از فروشنده انتقال مالکیت گرفته و در حضور وی، دستگاه را برای سیمکارت خود فعال‌سازی کنید.
افزودن دستگاه نیز اکنون به صورت حضوری انجام می‌شود.
اگر دستگاهی دارید که پیش از شروع طرح رجیستری روشن بوده، می‌توانید به کمک فرآیند افزودن دستگاه، آن را تحت مالکیت قطعی سیمکارت خود درآورید و سپس فرآیندهای سامانه همتا از قبیل انتقال مالکیت را برای آن انجام دهید.

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه