کد خبر:275126
پ
photo_2022-09-05_09-47-04
پژواک گزارش می دهد:

آیفون ۱۴ پرو با نمایشگر همیشه روشن از راه می‌رسد

مارک گورمن در آخرین شماره از خبرنامه Power On خود پیش از معرفی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۴، ویژگی‌های قابل انتظار آن‌ها را اعلام کرد.

مارک گورمن در آخرین شماره از خبرنامه Power On خود پیش از معرفی رسمی گوشی‌های سری آیفون ۱۴، ویژگی‌های قابل انتظار آن‌ها را اعلام کرد.

 

*** آیفون ۱۴ پرو با نمایشگر همیشه روشن از راه می‌رسد

 

به گزارش پژواک، به گفته «مارک گورمن» از بلومبرگ، آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس از باتری‌های فیزیکی بزرگتری بهره خواهند برد تا افزایش مصرف انرژی به دلیل استفاده از ویژگی نمایشگر همیشه روشن، جبران شود.

 

گورمن در جدیدترین شماره از خبرنامه Power On خود توضیح می‌دهد که انتظار دارد آیفون ۱۴ پرو و ۱۴ پرو مکس دارای باتری‌های بزرگتری باشند و در نتیجه این امر، دستگاه‌ها «در کل کمی بزرگتر» به نظر می‌رسند. او یادداشت می‌کند:

«علاوه بر بریدگی بالای نمایشگر، به من گفته شده که انتظار داشته باشم مدل‌های آیفون ۱۴ پرو به‌طور کلی کمی بزرگتر به نظر برسند و حاشیه‌های باریک‌تری داشته باشند. آن‌ها همچنین باتری‌های بزرگتری خواهند داشت.»

در حالی که طرفداران آیفون همیشه به دنبال بهبود عمر باتری گوشی‌های آیفون بوده‌اند، استفاده از باتری بزرگتر در نسخه‌های گران‌قیمت آیفون‌های امسال احتمالا به دلیل استفاده از نمایشگر همیشه روشن باشد.

مانند اپل واچ سری ۵ و جدیدتر، انتظار می‌رود که مدل‌های آینده آیفون ۱۴ پرو دارای نمایشگری باشند که همیشه اطلاعات ضروری و برخی عناصر بصری صفحه قفل بازطراحی‌شده iOS 16 را به نمایش می‌گذارند. طبق گزارش‌های قبلی، این نمایشگر همیشه روشن اطلاعاتی مانند زمان، تاریخ و ویجت‌ها را نمایش می‌دهد.

 

*** ویژگی‌های قابل انتظار سری آیفون ۱۴

 

با توجه به اینکه گوشی‌های سری آیفون ۱۴ چهارشنبه همین هفته (۱۶ شهریور) و در رویدادی تحت عنوان «Far Out» معرفی خواهند شد و این آخرین خبرنامه گورمن پیش از این رویداد است، او به تمام ویژگی‌های قابل انتظار این دستگاه‌ها نیز اشاره کرده است. او گفته که مدل‌های معمولی آیفون‌ ۱۴ فقط «تعییرات سخت‌افزاری در بخش دوربین» خواهند داشت و درباره نسخه‌های پرو آیفون ۱۴ توضیح داد که شامل موارد زیر می‌شوند:

دوربین جلو با قابلیت فوکوس خودکار برای اولین بار
بهبود سنسورهای تشخیص چهره
سیستم جدید ۴۸ مگاپیکسلی با زاویه باز
سنسورهای تله فوتو و فوق عریض بهبود یافته
بهبودهایی در ضبط ویدیو و عکاسی در نور کم
تراشه A16

در آخر، او در مورد تصمیم اپل برای استفاده از فناوری eSIM صحبت کرده است. در حالی که شایعه شده بود که غول فناوری می‌تواند شیار فیزیکی سیم کارت را در مدل‌های جدیدتر آیفون حذف کند، هنوز مشخص نیست که آیا اپل این کار را برای گوشی‌های سری آیفون ۱۴ انجام خواهد داد یا خیر. گورمن در این رابطه گفت:

«و اپل این بار به استفاده از eSIM توجه بیشتری خواهد داشت و اپراتورهای آماده می‌شوند تا کاربران را به استفاده از سیم‌های کارت‌های دیجیتال به جای سیم کارت‌های فیزیکی هدایت کنند. در واقع، اپل در نظر دارد تا از امسال یا سال آینده، برای برخی از مدل‌ها، اسلات سیم کارت فیزیکی را به طور کلی حذف کند.»
چیزی به زمان معرفی گوشی‌های آیفون‌ ۱۴ باقی نمانده و اخیرا در گزارش جداگانه دیگری، مشخصات کامل و قیمت آن‌ها فاش شده بود. ما در دیجیاتو مانند همیشه مراسم معرفی گوشی‌های آیفون ۱۴ را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه