کد خبر:261698
پ
DDE3AD7E-15DF-484C-B534-CDEC78E0F15C-780×439
پژواک گزارش می‌دهد:

آیفون تاشو با نمایشگر ۸ اینچی، سال ۲۰۲۳ از راه می‌رسد

مدت‌ها است، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و حالا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، مینگ-چی کو جزئیات جدیدی درباره این دستگاه منتشر کرده است.

مدت‌ها است، شاهد انتشار گزارش‌ها درباره آیفون تاشو هستیم و حالا تحلیلگر مطرح محصولات اپل، مینگ-چی کو جزئیات جدیدی درباره این دستگاه منتشر کرده است.

 

*** آیفون تاشو اپل با نمایشگر ۸ اینچی

 

به گزارش پژواک، به گفته این تحلیلگر، آیفون تاشو اپل از نمایشگر ۸ اینچی OLED با رزولوشن +QHD بهره می‌برد:

بر اساس جدیدترین اطلاعات، پیش‌بینی می‌کنیم اپل در سال ۲۰۲۳ از این آیفون با نمایشگر ۸ اینچی و رزولوشن +QHD رونمایی کند که سامسونگ تامین‌کننده انحصاری نمایشگر آن خواهد بود. طبق برنامه درخواستی اپل، انتظار می‌رود فروش این گوشی تاشو در سال ۲۰۲۳ در محدوده ۱۵ تا ۲۰ میلیون دستگاه قرار بگیرد. به نظر می‌رسد کوپرتینویی‌ها از راه‌حل لمسی نانوسیم نقره‌ای TPK استفاده می‌کنند که در مقایسه با فناوری Y-Octa سامسونگ مزایای زیادی دارد.

 

*** تبدیل اپل به بزرگترین برنده بازار دستگاه‌های تاشو 

 

به اعتقاد مینگ-چی کو، تمام برندها باید گوشی تاشو داشته باشند که نسل آینده محصولات بالارده و گران‌قیمت را شکل می‌دهند.

به گفته این تحلیلگر، اپل می‌تواند به بزرگترین برنده بازار دستگاه‌های تاشو تبدیل شود و نزدیک به ۲۰ میلیون گوشی تاشو در ۲۰۲۳ می‌فروشد.

 

کو باور دارد که آیفون تاشو از راه‌حل لمسی نانوسیم نقره‌ای برای نمایشگر بهره می‌برد که در بلندمدت آن را بالاتر از رقبا قرار می‌دهد.

این فناوری برای محصولاتی که بیش از یکبار خم می‌شوند، موردنیاز است، بنابراین شاید کوپرتینویی‌ها در آینده دستگاهی با قابلیت تا شدن در چندین ناحیه روانه بازار کنند.

اپل هم اکنون از نانوسیم نقره برای رابط کاربری لمسی هوم پاد استفاده می‌کند، بنابراین این کمپانی می‌تواند حتی در حجم محدود، نسبت به رقبا با قیمت پایین‌تری به این فناوری دست یابد.

 

*** انتشار گزارش‌های متعدد از توسعه آیفون 

 

به گزارش پژواک، این اولین باری نیست که شاهد انتشار گزارشی درباره آیفون تاشو هستیم.

در گذشته هم کو از عرضه چنین محصولی در سال ۲۰۲۳ خبر داده بود، با این حال اکنون جزئیات بیشتری از آن منتشر شده است.

در آن زمان کو گفته بود که توسعه چنین محصولی رسما آغاز نشده، اما ظاهرا با توجه به انتشار اطلاعات جدید، کوپرتینویی‌ها چنین پروژه‌ای را کلید زده‌اند.

 

 

انتهای پیام/// 

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه