کد خبر:268993
پ
WhatsApp Image 2022-01-22 at 4.48.38 AM
قائم مقام وزارت صنعت در امور بازرگانی پاسخ داد

آیا طرح درج قیمت تولیدکننده و واردکننده بر روی کالاها لغو شده است؟

قائم مقام وزارت صنعت در امور بازرگانی پیرامون شایعات مطرح شده درباره لغو طرح درج قیمت تولید کننده و واردکننده بر روی کالاها توضیحاتی را ارائه داد.

قائم مقام وزارت صنعت در امور بازرگانی پیرامون شایعات مطرح شده درباره لغو طرح درج قیمت تولید کننده و واردکننده بر روی کالاها توضیحاتی را ارائه داد.

 

*** آیا طرح درج قیمت تولید کننده و واردکننده بر روی کالاها لغو شده است؟

 

به گزارش پژواک، محمد صادق مفتح در ارتباط با رسانه ملی پیرامون شایعات مطرح شده درباره لغو طرح درج قیمت تولید کننده و واردکننده بر روی کالاها، اظهار داشت:
این طرح همچنان با قدرت به کار خود ادامه می دهد و متاسفانه این مواردی که در فضای مجازی مطرح می شود شایعاتی است از سوی کسانی که منافع آنها با اجرای این طرح به خطر افتاده است.

 

وی در ادامه تصریح کرد:
در هر طرحی با این گستردگی، کارشناسان پیشنهاداتی برای بهبود طرح مطرح می‌کنند و در جلسه اخیر ستاد تنظیم بازار نیز به همین دلیل ابعاد این طرح مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد برای هماهنگی بیشتر میان تولیدکننده، توزیع و عمده فروشان و خرده فروشان بررسی های لازم صورت بگیرد.

 

*** مشکل چیست؟

 

به گزارش پژواک، قائم مقام وزارت صنعت در امور بازرگانی در پایان پیرامون مسائل و مشکلات مطرح شده درباره این طرح، بیان داشت:مشکل خاصی وجود ندارد فقط بحث هایی از سوی واحدهای کوچک تولیدی و شرکت های پخش مطرح شده است که در حال فعالیت هستند و در واقع بحث‌ها و مسائل واحدهای صنفی است اما ارتباطی به لغو یا تعویق طرح نیست و مردم کشورمان مطمئن باشند در این طرح قطعا منافع مصرف کننده نهایی تامین خواهد شد.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه