کد خبر:261675
پ
Alldaymall-Kids-Tablet-pink-500×500
پژواک گزارش می‌دهد:

آنر تبلت X7 با نمایشگر ۸ اینچ، معرفی شد

آنر تبلتی با مشخصات پایین‌رده و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی کرده است که می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای کودکان و دانش‌آموزان باشد‌.

آنر تبلتی با مشخصات پایین‌رده و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی کرده است که می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای کودکان و دانش‌آموزان باشد‌.

 

*** آنر تبلت X7 با نمایشگر ۸ اینچ

 

به گزارش پژواک، امروز آنر در اقدامی غیر منتظره از تبلت پایین‌رده با مشخصاتی همچون نمایشگر LCD، دوربین ۵ مگاپیکسلی و باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت رونمایی کرد.

جدیدترین تبلت شرکت چینی به تراشه‌ی Helio P22T مجهز شده است و دارای Magic UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۰، ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی است. تبلت مذکور از یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره‌سازی تا ۵۱۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.

آنر برای این محصول یک نمایشگر ۸ اینچی از نوع LCD را در نظر گرفته است. این نمایشگر می‌تواند وضوح تصویر ۸۰۰ در ۱۲۰۰ را با حالت E-Book ارائه بدهد که می‌تواند از خستگی چشم در مطالعه‌ی طولانی‌مدت جلوگیری کند. تبلت یادشده به دو دوربین شامل یک دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی با فوکوس ثابت و یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تجهیز شده است.

 

*** صفحه پشتی X7

 

صفحه پشتی X7 از آلومینیوم ساخته شده و دارای بافتی است که در هنگام در دست گرفتن حس خوبی منتقل می‌کند. ضخامت دستگاه مذکور ۸٫۵ میلی‌متر و وزن آن، ۳۲۵ گرم وزن است. یک باتری ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی مورد نیاز تبلت را تأمین می‌کند و از طریق پورت microUSB با سرعت ۱۰ وات شارژ می‌شود. از مشخصات دیگر این تبلت می‌توان به یک جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری برای گوش دادن به موسیقی از طریق هدفون‌ سیمی اشاره کرد.

 

*** نسخه‌ی مخصوص کودکان با یک کیف سیلیکونی

 

به گزارش پژواک، آنر تبلت X7 در سه نسخه و ابتدا در چین به فروش خواهد رسید و برای تهیه‌ی مدل وای‌فای آن با قیمت ۸۹۹ یوان (۱۱۵ دلار)، نسخه‌ی ۴G با قیمت ۱۱۹۹ یوان (۱۸۵ دلار) و نسخه‌ی مخصوص کودکان با یک کیف سیلیکونی ۹۹۹ یوان (۱۵۵ دلار) هزینه پرداخت کرد.

 

 

 

انتهای پیام/// 

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه