کد خبر:260915
پ
بهترین-کنسول-بازی-۲۰۲۰
پژواک گزارش می‌دهد:

آخرین قیمت انواع کنسول بازی+جدول

صنعت بازی‌های رایانه‌ای یکی از پردرآمدترین جنبه‌های تفریح و سرگرمی در جهان است و بازار بسیار پر سودی دارد.

صنعت بازی‌های رایانه‌ای یکی از پردرآمدترین جنبه‌های تفریح و سرگرمی در جهان است و بازار بسیار پر سودی دارد.

 

*** شرکت سونی

 

به گزارش پژواک، سال ۲۰۱۳ و با آغاز تولید نسل هشتم کنسول‌های بازی، شرکت سونی پلی‌استیشن چهار را به بازار ارائه داد، تا حضور خود را در دنیای بازی‌های ویدئویی با قدرت ادامه دهد.

یکی از عمده‌ترین دلایل محبوبیت بالای پلی‌استیشن ۴، عرضه بازی‌های اختصاصی موفقی مانند آنچارتد و The Last of Us است، استراتژی که سال‌ها است از طرف سونی اعمال شده و بازخورد عالی هم دریافت کرده است.

 

 

*** شرکت مایکروسافت 

 

کنسول شرکت مایکروسافت، ایکس باکس وان است که در سال ۲۰۱۳ وارد بازار شد، هرچند این کنسول از نظر فروش و محبوبیت به پای پلی‌استیشن ۴ نمی‌رسد، اما در بازار ایران و جهان، طرفداران خاص خود را دارد.

لازم به ذکر است که شرکت مایکروسافت پس از گذشت مدتی از عرضه کنسول ایکس باکس وان، دو مدل جدیدتر از این کنسول را با نام‌های وان اس و وان ایکس اس وارد بازار کرد که با پیشرفت سخت افزاری همراه بود.

این کنسول نیز روزهای پایانی عمر خود را سپری می‌کند و شرکت مایکروسافت قصد دارد کنسول Xbox Series X را جایگزین این کنسول کند، در ادامه آخرین قیمت کنسول‌ها و لوازم جانبی شرکت مایکروسافت در بازار را مشاهده می‌کنید:

 

 

*** شرکت نینتندو

 

به گزارش پژواک، دیگر غول ژاپنی بازی‌های ویدئویی، شرکت نینتندو به نوعی قدیمی‌ترین شرکت سازنده کنسول بازی در جهان است که تا کنون به فعالیت خود ادامه داده است.

این شرکت در سال ۱۸۸۹ تاسیس شده و حالا ۱۳۰ سال سابقه در ساخت کنسول و بازی ویدئویی دارد.

این شرکت تخصص بالایی در تولید کنسول‌های دستی دارد، نینتندو دی‌اس و سوئیچ از معروف‌ترین کنسول‌های دستی این شرکت هستند که طرفداران زیادی دارند. البته نینتندو در ساخت کنسول‌های خانگی نیز عملکرد مثبتی به جای گذاشته است، نینتندو او موفق‌ترین کنسول خانگی این شرکت است که همزمان با نسل هفتم کنسول‌های بازی معرفی شد و توانست فروش بیشتری نسبت به پلی‌استیشن ۳ و ایکس باکس ۳۶۰ داشته باشد.

در ادامه آخرین قیمت کنسول‌ها و لوازم جانبی شرکت نینتندو در بازار را مشاهده می‌کنید:

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
پژواک
ارسال دیدگاه